Julklappstips

Jag har lätt att komma på julklappar, men inte lilka bra på att köpa dem...

Hej!'
Jag sa i ngt inlägg att jag skulle göra ett julklappstipsinlägg.
Sååå nu tänkte jag göra det! På Fredag är de blackfriday vilket betyder att många hemsidor (asså klädhemsidor) osv. Har rea (typ forever21 kanske...?) Så då kan du säker få ngt riktigt fint till nån, i julklapp!
Men hursomhelst så kommer jag att göra  olika kategorier...
KOMMER TIPSA OM OLIKA HEMSIDOR LÄNGST NER!
 
Små julklappar
  • Så jag vet att många tycker om små krams... Så då kan du ha en liten adventssak ist för julklappar, du kan ha mycket smått ända fram till den 24 (alltså från 1-24 december) Sakerna behöver ju inte alls vara dyra, till tjejer så kanske du kan köpa ngt billigt nagellack, läppglans och en massa andra saker, tillochmed göra ett hemmagjort halsband eller ngt! Jagt vet inte riktigt vad just personen vill ha men, du vet förmodligen! Så får h*n små saker varje dag - URKUL!
  • Du kan även köpa en massa smått typ sminkprodukter om det är en tjej, som håller på med sånt. Smycken, bus-saker, jag vet inte! Låt fantasin flöda =) Så kan du köpa någon lilten nessisär, eller låda eller något sånt att lägga allt i!
Kompisar (inte för dyra saker-men inte heller billiga)
  • Man kan alltid köpa smink (Oftast ett säkert kort när de kommer till tjejer mellan 10-17 o ja... uppåt, och ibland neråt)
  • Nagellack, typ alla tjejer gillar att måla naglarna, vissa är lite mer färgglada, vissa vill bara ha svarta, vissa vill ha fransk pedikyr och vissa vill bara fixa till så att naglarna ser OK ut! Eftersom jag inte känner era vänner så är de ju ni som får välja vilka färger/verktyg som ni ska köpa
  • Presentkort-köp ett presentkort på t.ex H&M där man kian köpa kläder, smink och annat så får man välja själv vad man vill ha.. Annars på en nagelsalong eller sånt =) Vilken är kompisens favoritaffär?  Utifrån den enkla fråga vet du exakt vart du ska köpa presentkortet, haha :D
  • Smycken! Använder din kompis smycken? Köp lite smycken, de uppskattas oftast!
  • Victoria Secret produkter- man tänker på de som jätte dyrt, men de kostar 119:- och uppskattas (om inte kompisen är paranoid och tror man köpte t.ex bodymisten för att h*n luktar illa)
Till föräldrar:
Mina föräldrar är ganska enkla att köpa till.... eller kanske inte! De beror helt på hur man tänker! De du kan köpa är:
  • Lite dyrare choklad, typ pralliner och sånt! 
  • Till mamma kan du alltid köpa ngt smycke eller en kopp...
  • Till vissa pappor kan man också köpa nån kopp eller så!
Jag brukar oftast sattsa på typ pralliner eller nått presentkort... De är de enklaste!
 
 
 
 
 
 
 
 
Så hörrni, de här inlägget var sjukt dåligt och så! Men jag hoppas att ni får nån insperation!
 
HÄR KOMMER LITE HEMSIDOR..
www.lightinthebox.com
www.miniinthebox.com
Forever21.com
Nailskins.se
 
Lite saker finns iaf på dessa hemsidor! KRAM
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: